© 2016-2019 - Melvin Keppel - RHINO-sportzorg - 06 34034644 - info@rhino-sportzorg.nl

 

ALGEMENE VOORWAARDEN

KVK: 65450175

BTW: NL119155916B01

RHINO-SPORTZORG - SPORTMASSAGE - SPORTTHERAPIE - COACHING - 

UTRECHT - DE MEERN - IJSSELSTEIN

 

Conditie en leefstijl

Het maximale uit jezelf halen?

 

Je bent op zoek naar een trainingsschema voor triathlon, op weg naar een 'cyclo sportive' of een verantwoord en bewezen trainingsschema voor een hardloop evenement zoals een marathon?

Alle Coaching op het gebied van strenght & conditioning zijn volgens de nieuwste inzichten. 

Doelen  stellen en gericht trainen. Je zal dan merken dat je tot veel meer in staat bent. Een menselijk lichaam zal zich aanpassen aan elke prikkel dat je het geeft. Door juist dat te trainen wat je wilt bereiken zal je jouw doel halen!

Naast een trainingschema heb je toegang tot verschillende leden pagina's die passen bij jouw gekozen plan. Zo kan je ademhalings oefeningen doen of werken aan je mobiliteit. Mindset speelt een belangrijke rol bij alle dingen in het leven zo ook bij sporten. Met het Niveau 3 coaching plan krijg je een steuntje in de rug en de tools aangereikt om sterker in je schoenen te staan zodat je er vol voor kunt gaan. 

De keuze hoe je wilt trainen bepaal jij. Je kiest op welk niveau je coaching wilt ontvangen en welk level het beste bij jouw past. De inhoud van de trainingen bespreken we tijdens een intake gesprek waarna er een jaarplanning wordt gemaakt. Heb je al een inspanningstest gedaan dan is deze optioneel. 

Kies het plan wat het beste bij jouw situatie past en plan je intake in.

Niveau 1: Trainingsadvies

Dit coaching niveau bereid jou voor om aan een wedstrijd of evenement mee te doen. De trainingen zijn perfect om een conditie op te bouwen. Het trainingsschema wordt gekozen wat passend is bij jouw level, conditie en waardes. Het trainingsschema staat online in jouw individuele TrainingPeaks account. Het trainingsschema kan je als een optimaal advies beschouwen.

Niveau 2: Trainingsbegeleiding

Dit coaching niveau bereid jou voor om aan elke wedstrijd of evenement mee te doen en is gericht op jouw prestaties te verbeteren. Elke training is passend bij jouw level, conditie en waardes. Het trainingsschema staat online in jouw individuele TrainingPeaks account. Je krijgt begeleiding hoe de trainingen uit te voeren, welke techniek het meest geschikt is voor jou en er wordt gekeken of de trainingen effect hebben en daarop bijgestuurd. 

Niveau 3: Individuele trainingsbegeleiding

Dit coaching niveau bereid jou voor om aan elke wedstrijd of evenement mee te doen en is gericht om alles eruit te halen wat erin zit. Elke training is passend bij jouw level, conditie en waardes. Elke training wordt zo aangepast dat optimaal in jouw behoeften voorziet. Het trainingsschema staat online in jouw individuele TrainingPeaks account. Je krijgt begeleiden hoe de trainingen uit te voeren, welke techniek het meest geschikt is voor jou en er wordt gekeken of de trainingen effect hebben en daarop bijgestuurd. Elke week wordt zo samengesteld in samenspraak met jou zodat dit de optimale trainingsbelasting geeft.

Level 0

Je hebt weinig ervaring met sporten, het is heel lang gelden of je heb nog nooit een wedstrijd gefinisht. Maar je kan regelmatig 15 minuten lopen en minimaal 30 minuten voor een lange loop. Je kunt 45 minuten fietsen en 30 minuten zwemmen. Ook kan je 3 uur per week sporten aan. Dit bouwen we dan langzaam uit. 

Level 1

Dit is een level voor de beginner of de al wat ervaren atleet die een trainingsplan met een laag volume wilt. Je bent in staat om regelmatig 30 minuten te lopen en minimaal 45 minuten voor een lange loop. Je kunt 45 minuten fietsen en 45 minuten zwemmen. Ook kan je 4 uur per week sporten aan. Dit bouwen we dan langzaam uit. 

Level 2

Dit is een level voor de atleet die een bepaalde eindtijd in gedachten heeft. Je hebt al eens een een triathlon gedaan of je bent ervaren in een sport. Ook ben je in staat om regelmatig 45 minuten te lopen en minimaal 60 minuten voor een lange loop. Je kunt 90 minuten fietsen en 60 minuten zwemmen. Ook kan je 6 uur per week sporten aan. Dit bouwen we dan nog langzaam uit. 

Level 3

Dit level is voor de atleet die in de top van zijn/haar leeftijdscategorie wilt finishen. Ook ben je in staat om regelmatig 60 minuten te lopen en minimaal 90 minuten voor een lange loop. Je kunt 120 minuten fietsen en 60 minuten zwemmen. Ook kan je 7 uur per week sporten aan. Dit bouwen we dan langzaam uit. 

Een kaartje naar jezelf

Aan het begin van het traject vragen we je om jezelf een kaartje te sturen, vanuit de toekomst naar nu.

 

"Je hebt je doel gehaald, wat zou je tegen jezelf zeggen voordat je aan jouw uitdaging begon?"

Plan jouw intake of testmoment

Voeding

Inschrijving mogelijk vanaf 1 december 2019
Ontwikkel je tot de beste versie van jezelf in 2020

Klanten geven de behandelingen van RHINO-sportzorg gemiddeld een 4,9/5,0